Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv rozvoje mobilního internetu na eTourism
Lopata, Jan ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Tématem této bakalářské práce je rozvoj a penetrace mobilního internetu a jeho následný dopad na eTourism neboli elektronický trh cestovního ruchu. Práce se nejdříve zabývá informačními a komunikačními technologie s velkou pozorností věnovanou internetu, který měl zásadní význam pro vznik eTourismu. Dále se věnuje mobilnímu internetu, který umožnil vznik mTourismu, a popisuje současná mobilní zařízení. Další kapitola již analyzuje současný stav a trendy mobilního internetu v rámci mTourismu a jeho vliv na oblast eTourismu. Nakonec je uvedena predikci možného budoucího vývoje situace a jsou představeny nejnovější technologie na trhu.
Mobile applications and their use in tourism
Medovičová, Kristína ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se věnuje postavení mTourismu na trhu cestovního ruchu, představuje současné trendy a možný vývoj do budoucna. Cílem je prozkoumat trh mobilních aplikací, jejich využití v jednotlivých oblastech cestovního ruchu s konkrétními příklady aplikací a zhodnotit jejich význam. První kapitoly práce se zabývají historickým vývojem mobilních zařízení, jejich použitím a vznikem smartphonu, operačními systémy pro tato zařízení, dále mobilními aplikacemi a jejich distribucí pomocí obchodů s aplikacemi. V pozdějších kapitolách se práce zabývá momentální situací mTourismu, jeho rozvoji a službám, rolí mobilních aplikaci v různých oblastech cestovního ruchu a jejich konkrétními příklady s jejich charakteristikou a funkcemi. V poslední kapitole je obsaženo vyhodnocení internetového dotazníku a výsledky průzkumu.
Možnosti využití mobilních technologií a rozšířené reality v destinačním marketingu
Štěpánová, Ludmila ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
ŠTĚPÁNOVÁ LUDMILA: Možnosti využití mobilních technologií a rozšířené reality v destinačním marketingu. Diplomová práce. Vysoká škola ekonomická v Praze. Katedra cestovního ruchu. Vedoucí práce: Ing. Martin Vaško. Stupeň odborné kvalifikace: inženýr. Praha 2016. 80 stran. Diplomová práce se zaměřuje na nové trendy ve vývoji mobilních technologií a jejich aplikací v cestovním ruchu. Jejím cílem je zmapovat možnosti využití mobilních technologií, advergamingu, rozšířené a virtuální reality v marketingových aktivitách destinace. Praktická část řeší analýzu aktivit agentury CzechTourism v tomto odvětví.
Internet jako významný faktor globalizace a jeho dopad na rozvoj cestovního ruchu
Vaško, Martin ; Kubálek, Tomáš (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent) ; Čajka, Peter (oponent)
Cestovní ruch je ve stále větší míře provázaný s rozvojem informačních a komunikačních technologií a především internetu a již delší dobu se online trh stává klíčovým aspektem jeho dalšího rozvoje. Současný technologický rozvoj s sebou přináší výraznou digitalizaci veškerých procesů a významně ovlivňuje způsob, jakým dnes společnosti vstupují a komunikují na online trhu cestovního ruchu. Stejně tak, v důsledku těchto změn, dochází k i k výrazným změnám v oblasti spotřebního chování a to napříč věkovými skupinami. Díky rozvoji těchto technologií je dnešní spotřebitel nejenom znalejší a zkušenější, ale je ve stále větší míře neustále online součástí tohoto trhu. Rozvoj online trhu cestovního ruchu je tak ve stále větší míře silně provázaný s růstem celkové internetové populace a v současné době i té, která ke svému přístupu na internet využívá mobilní infrastruktury a zařízení. Cílem disertační práce je analyzovat dopad rozvoje internetu, jako globálního fenoménu posledních desetiletí, a informačních a komunikačních technologií na trh cestovního ruchu, a zároveň vytvořit ucelený pohled na tuto problematiku z pohledu trhu cestovního ruchu.
Vliv rozvoje mobilního internetu na eTourism
Popelka, Jiří ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem rozvoje mobilního internetu na elektronický trh cestovního ruchu neboli eTourismu. Nejprve představuje informační a komunikační technologie jako těžiště rozvoje cestovního s důrazem na vliv internetu. Poté přechází k mobilnímu internetu a analýze jeho stavu a trendů vývoje. Nakonec pak zhodnocuje jeho pronikání do oblasti eTourismu a představuje nová technologická řešení s velkým potenciálem pro využití v cestovním ruchu.
Vliv mTourismu na spotřební chování účastníků cestovního ruchu
Lisovska, Khrystyna ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vlivem mTourismu na spotřební chování účastníků cestovního ruchu. První kapitola se zaměřuje na online trh cestovního ruchu a jeho současné trendy, druhá se věnuje teorii spotřebního chování a některým aspektům spotřebního chování v cestovním ruchu. Třetí kapitola je věnována mobilním technologiím, jejich rozvoji a uplatnění v cestovním ruchu. Náplní čtvrté kapitoly jsou nové trendy ve spotřebním chování účastníků cestovníhu ruchu, spojené s využitím mobilních technologií. Cílem práce je prozkoumat, jakým způsobem a do jaké míry se změnilo spotřební chování účastniků cestovního ruchu na všech etapách cesty a jak se mobilní technologie používají v současnosti pro účely spojené s účasti na cestovním ruchu. Součastí práce je SWOT analýza mTourismu a odvození předpokladů jeho dalšího rozvoje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.